دوربین مدار بسته

ساخت وبلاگ

 

کمپانی داهوا دارای سبد محصولات بسیار متنوعی است و شما می توانید تمام نیازهای خود برای نصب دوربین مدار بسته را با برند داهوا بیابید.ملزومات نصب دوربین مداربسته بسیار مهم هستند و چنانچه از تجهیزات بی کیفیت استفاده شود ، امنیت اماکن و کارایی سیستم نظارت تصویری به مخاطره خواهد افتاد.

در همین راستا ، برندهای معتبر جهانی مانند هایک ویژن و داهوا اقدام به تولید انواع ملزومات جانبی نصب دوربین مدار بسته می کنند تا تجهیزاتی را که مورد تائیدشان است و با دستگاه های تولید شده توسط آن کمپانی ها سازگاری دارند تولید شده و بدست کاربر نهایی برسد.استفاده از تجهیزات با کیفیت شاید در نگاه اول قیمت دوربین مدار بسته را تحت تاثیر خود قرار دهد ، اما در طولانی مدت خواهید دید که تجهیزات بی کیفیت تا چه میزان می توانند باعث صرف هزینه های مجدد شود.

لوازم جانبی دوربین مدار بسته داهوا

بعنوان مثال دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن اقدام به تولید انواع کابل شبکه می کنند و به طبع نوع طراحی این کابل ها و آلیاژ مورد استفاده در آنها به گونه ای است که بتواند نیاز یک سیستم نظارت تصویری دوربین مداربسته تحت شبکه را پاسخگو باشد.تولید لوازم جانبی دوربین مدار بسته داهوا در راستای افزایش فروش و همچنین ارائه تجهیزات استاندارد است که بتوانند از آسیب رسیدن به دوربین مدار بسته و دستگاه دی وی آر جلوگیری کنند.

بعنوان مثال داهوا انواع UPS های مخصوص دوربین مدار بسته را نیز تولید می کند و همانطور که می دانید روی کیفیت تولیدات داهوا هیچ شکی نیست.استفاده از انواع منبع تغذیه مرکزی و آداپتور دوربین مدار بسته بی کیفیت می تواند ضمن بروز مشکلاتی مانند نویز در تصویر و همچنین قطع و وصل تصاویر ، باعث آسیب های جدی به دوربین مدار بسته می شود.در همین راستا برندهایی مانند داهوا و هایک ویژن توصیه می کنند که از منبع تغذیه طراحی شده توسط همان برند استفاده کنید.

در سبد محصولات لوازم جانبی دوربین مدار بسته داهوا می توان به انواع پایه های دیواری و سقفی مخصوص دوربین هیا دام و بالت ، باکس های صنعتی ، انواع کابل شبکه ، پنل های خورشیدی و انواع منبع تغذیه AC و DC ، انواع UPS ، تقویت کننده سیگنال HDMI و VGA ، انواع تستر دوربین مدار بسته ، کارت حافظه SD ، میکروفن دوربین مدار بسته و … را یافت کرد که اعتبار برند فوق نمایانگ کیفیت تجهیزات می باشد.

دوربین مدار بسته...
ما را در سایت دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجتبی iliadata بازدید : 199 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 13:49

 

سیر صعودی فروش برندهای چینی مطرح در بازار همچنان ادامه دارد.زمانیکه هایک ویژن توانست برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ بعنوان پر فروش ترین برند در صنعت دوربین مداربسته تبدیل شود ، این موضوع قابل پیش بینی بود که داهوا نیز از این قافله عقب نماند و رتبه خود را ارتقاء دهد.

اعداد و ارقام نشان می دهند سیر صعودی داهوا بسیار چشمگیر بوده و در پایان سال ۲۰۱۷ داهوا با رقابتی بسیار تنگاتنگ با برند بوش در جایگاه سوم قرار گرفت و این هشدار را به مسئولین بوش داد که داهوا رقیبی بسیار خطرناک است که هر لحظه امکان دارد گوی رقابت را از بوش برباید.

آنطور که پیش بینی می شود در پایان سال ۲۰۱۸ داهوا به احتمال قوی می تواند رتبه دوم جهانی در صنعت دوربین مدار بسته را از آن خود کند و نکته بسیار جالب در صنعت دوربین مدار بسته جهانی این است که دو برند اول این صنعت از کشور چین هستند.

دوربین مدار بسته داهوا سومین برند جهانی در سال 2017

در کشور ما تصور از یک برند دوربین مدار بسته مناسب در بین عوام مردم ، برندهایی غیر از چین هستند و این در حالی است که تمام دنیا برندهایی مانند داهوا و هایک ویژن را می شناسند.اما چه نکته ای باعث شده تا هایک ویژن و داهوا در کشور ما نیز سهم فروش بسیار بالایی داشته باشند ؟

اولین مورد کیفیت بالای تجهیزات این دو برند می باشد.بطوریکه تمام مشتریانی که بدنبال کالای با کیفیت هستند نام هایک ویژن و داهوا را به خوبی می شناسند.همچنین بسیاری از ادارات دولتی و تمام مناقصه های بزرگ روی دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن صورت می گیرد.

حال این سوال پیش می آید که داهوا چگونه توانست به این سرعت رشد کند ؟ اگر بخواهیم بطور خلاصه به این سوال پاسخ دهیم می توان چند فاکتور بسیار مهم را برای این برند بیان کرد :

۱-کیفیت بالای تولیدات

۲-قیمت دوربین مدار بسته در رنج بسیار مناسب

۳-نو آوری در تولیدات که می تواند نیازهای خاص را نیز پاسخگو باشد

۴-گارانتی معتبر در داخل کشور که توسط دو شرکت فراگستر و داهوا ایران صورت می گیرد.

۵-اعتبار جهانی برند دوربین مداربسته داهوا که این اعتبار نیز سالانه در حال افزایش است و نام یک برند را پر رنگ تر می کند.

۶-تنوع بسیار بالای محصولات شامل ، انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه ، انواع دوربین مداربسته بیسیم (دوربین مداربسته wifi) انواع دوربین های آنالوگ HD و…

دوربین مدار بسته...
ما را در سایت دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجتبی iliadata بازدید : 220 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 13:49

 

در این مقاله قصد داریم تا در مورد خصوصیات کلی برند دوربین مدار بسته داهوا بحث کنیم.در ادامه با ایلیا دیتا مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته همرا باشید.

دوربین مدار بسته داهوا یک برند مطرح جهانی در حوزه سیستم های امنیتی ، خانه هوشمند و سیستم های نظارت تصویری می باشد که می شوند عنوان کرد تمام کسانی که در حوزه سیستم های نظارت تصویری فعالیت می کنند دست کم یک بار با محصولات این برند مواجه شده اند و نام آن را به نیکی می شناسند.

داهوا در ایران توسط شرکت های فراگستر و داهوا ایران ارائه می شود که هر دوی آنها با گارانتی ۲۴ ماهه عرضه می شوند.دوربین مدار بسته داهوا یک محصول با رده کیفی بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد که در سبد محصولات داهوا می توان انواع تجهیزات نظارت تصویری از جمله دوربین مدار بسته HDCVI ، دوربین مداربسته تحت شبکه ، دوربین های مراقب کودک (baby cam)  انواع دوربین مداربسته wifi و… را یافت کرد.

خصوصیات کلی برند دوربین مدار بسته داهوا

همچنین داهوا در حوزه تولید تجهیزات شبکه مانند انواع سوئیچ ها ، کابل شبکه و … نیز فعالیت دارد و این تجهیزات را برای نصب دوربین مدار بسته بهینه کرده است.مهم ترین ویژگی داهوا که آن را به یک رقیب جدی برای تمام تولید کنندگان دوربین مدار بسته و برندهای مطرح جهانی نموده است نو آوری در تولید تجهیزات است.اگر بگوییم که داهوا روزانه اقدام به رونمایی از نوآوری های جدید می کند اغرق نکرده ایم.

مهم ترین رقیب داهوا در حوزه نظارت تصویری هایک ویژن می باشد و با توجه به رشد چشم نواز فروش داهوا ، این برند می تواند در پایان سال ۲۰۱۷ گوی رقابت را از برند بوش (دوربین برند جهانی در سال ۲۰۱۶) برباید و تنها در رقابت با هایک ویژن باشد.

در خصوص نوآوری های داهوا باید گفت که این برند تکنولوژی HDCVI را بطور انحصاری گسترش می دهد و تمام تولید کنندگان دوربین مدار بسته آنالوگ HD تماما از OEM های داهوا هستند.برند مطرحی چون Honneywell نیز تمام محصولات آنالوگ خود را تحت OEM داهوا تولید می کند.

داهوا در راستای بهبود دوربین مدار بسته آنالوگ ، همواره اقدام به بهبود این تکنولوژی می کند.بطوریکه امروزه امکاناتی مانند تغذیه از طریق کواکسیال ، PTZ بدون نیاز به درگاه RS485 ، امکان کنترل منوی OSD از طریق کواکسیال (UTC) ، ارائه رزولوشن ۴K در تکنولوژی آنالوگ و بسیاری از امکانات جانبی دیگر که داهوا همواره در حال بهبود این تکنولوژی می باشد.

خصوصیات کلی برند دوربین مدار بسته داهوا

حسن دیگر کمپانی داهوا ارائه محصولات با کیفیت تولید بسیار بالا می باشد.داهوا در تولید انواع دوربین مدار بسته از سنسور های تصویر سونی و کانن بهره می برد که می تواند دوام تصویر و وضوح بالایی را به محصولاتش ببخشد.در کنار این کیفیت بالای قطعات الکترونیکی کیس های داهوا نیز بسیار با کیفیت هستند و مورد نهایی در مورد ویژگی های برتر داهوا قیمت رقابتی آن با سایر برندها می باشد که بدلیل تولید محصولات در چین و هزینه های پایین تولید ، داهوا می تواند قیمت های رقابتی در کنار کیفیت بالای محصولات را ارئه کند.

نتیجه گیری: اگر بخواهیم در مورد خصوصیات کلی برند دوربین مدار بسته داهوا صحبت کنیم می تواند قیمت بسیار رقابتی ، کیفیت بسیار بالا و بروز بودن و نو آوری های تکنولوژی را از خصوصیات داهوا دانست.بزودی انواع پک آماده دوربین مدار بسته با برند داهوا در سایت قرار گرفته و امکان خرید دوربین مدار بسته داهوا برای بازدیدکنندگان گرامی فراهم می شود.

دوربین مدار بسته...
ما را در سایت دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجتبی iliadata بازدید : 188 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 13:48